вторник, 2 мая 2017 г.


Актуальність нашого дослідження визначається концептуальними положеннями плану роботи Міністерства освіти і науки України на 2016 рік, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 30 грудня 2015 р. № 1383, у якому проголошено стратегію інноваційного розвитку предметів природничого-математичного циклу, науково-дослідної роботи у навчальних закладах, впроваджені і розвитку STREM-освіти в Україні. У  «Стратегії розвитку України – 2020» одним із ключових індикаторів визначено, що у 2020 році 75% випускників середніх шкіл повинні володіти основами інженерного мислення.  Отже, сьогодні освіта України знаходиться на шляху інтенсивного розвитку і потребує нових освітніх технологій, які стануть запорукою успішного економічного розвитку та конкурентоспроможності нашої держави в найближчому майбутньому. При чому такі тенденції спостерігаються й в інших розвинених країнах, таких як Великобританія та Німеччина, де також відчутна недостача спеціалістів за такими напрямами, як математика, природничі науки, комп’ютерні науки та технології.
Одним із напрямків інноваційного розвитку природничо-математичної освіти є система навчання STREM (Science-наука, Technology-технологія, Engineering-інженерія, Mathematics-математика), завдяки якій діти розвивають логічне мислення та технічну грамотність, вчаться вирішувати поставлені задачі, стають новаторами, винахідниками. STREM-навчання дозволить зміцнити та вирішити найбільш актуальні проблеми майбутнього.
Недивлячись на стрімкий розвиток даної методики у світі, можуть пройти роки поки вона буде широко поширена в українських дошкільних навчальних закладах. Технологія STREM тільки починає входити у навчально-виховний супровід дітей раннього та дошкільного віку. Так, сьогодні під керівництвом доктора педагогічних наук Крутій К. Л., розробляється парціальна програма з STREM освіти дітей на етапі дошкільного дитинства. Перспективними напрямками досліджень у аспекті педагогічного супроводу технології  STREM визначено гендерний підхід, питання формування мовного інтелекту, формування дослідницької компетенції у дітей дошкільного віку.
Отже, вивчення предметної сфери SRTEM – це спосіб допомогти сьогоднішнім дітям завтра стати новаторами, цілеспрямованими, творчими і надійними ланками команди, суспільства, країни. Така система освіти вчить жити в реальному швидкозмінному світі, вміти реагувати на зміни, критично  мислити, бути творчою особистістю.

          Наукова новизна та недостатня розробленість питання реалізації STREM-освіти в навчально-виховному супроводі дітей раннього та дошкільного віку зумовили вибір теми курсової роботи «Пріоритети та можливості впровадження  STREM-освіти в дошкільні навчальні заклади України».

1 комментарий:

  1. If you're looking to lose kilograms then you absolutely have to try this brand new custom keto diet.

    To create this service, licensed nutritionists, fitness couches, and chefs have joined together to develop keto meal plans that are effective, convenient, price-efficient, and delicious.

    From their launch in early 2019, 1000's of people have already completely transformed their body and health with the benefits a certified keto diet can provide.

    Speaking of benefits: clicking this link, you'll discover 8 scientifically-confirmed ones offered by the keto diet.

    ОтветитьУдалить

Актуальність нашого дослідження визначається концептуальними положеннями плану роботи Міністерства освіти і науки України на 2016 рік, ...